czwartek, 16 września 2010

Chora ;(

Jestm chora ;(, dlatego nie ma mnie w sql i sie nudze, wl jeszcze nie działa.
Ogólnie nuda ;(
EDIT.: Wonderlife chwile działało a teraz nie ;(
Obecnie gram na x-boxie i play station. :P
Nudy , mojej kolezanki Kali nie ma bo jest w sql.
Zastanawiam sie na reklame u Lucasa.Polanda (ze stardolla) lub u Mimi (na fajnego bloga xD).
Oprócz tego oglądam DC :P.

Wonderlife

Dane się przywracają, do 11:00 na pewno Wonderlife będzie online. :)
Czyli za ok. 30 min. będzie juz działać Wl ;)

EDIT.: Wonderlife juz działa ;)

HeJJ

Hej jestem troszke szaloną xD, zabawną dziewczyną która godzinami przesiaduje na wonderlife i szuka nowości. Mój nick na wonderlife to CuteKora. Moje imie to Kornelia .Mam mołodsze siostry xP. Mieszkam w domku jednorodzinnym.  Dobra Bajj.<33